Sivut

lauantai 29. toukokuuta 2021

mitä mies mitä äijä


 Jälleen kerran semi-kaoottinen miksaus kuulumisista. Oon päässyt yleisen ahdistuneisuushäiriön nettiterapiaan talven lyhytterapian jälkeen, mikä on auttanut mua yllättävän paljon! Enää en lähde samalla tavalla kierroksille aina kun teen jonkun virheen tai jokin ei mennyt suunnitelman mukaan. Tiedän, että oon vasta oppimassa käsittelemään ajatuksiani ja tunteita uudella tavalla ja välillä tulee takapakkia.

Sain tänään luettua loppuun yhdysvaltalaisen toimittajan Billy Bakerin "We Need To Hang Out. A Memoir of Making Friends" -kirjan (jonka bongasin HS Visio pöhinäpaskasta). Teoksen viimeisillä sivuilla siteerattiin Mindy Kalingia (no idea who that is, isken hakukoneeseen myöhemmin), joka oli sanonut näin: "A best friend isn't a person. It's a tier." Olin sillee "hääh this makes sense", koska oon aikaisemmin joko ajatellut että a) mulla ei ole parasta ystävää b) parhaan ystävän titteli voi olla vaan yhdellä -> muista ei voi välittää yhtä paljon.

Öö ää oon myös keväällä kehitellyt konseptia omalle verkkosarjikselle, jonka toivottavasti saan lyötyä kesän aikana tulille! Se kertoo Reggie-nimisestä oliosta, joka päätyy koulusta valmistuttuaan töihin jonkin sortin pöhinäfirmaan. Laitan tähän muutaman sivun, joita oon raapustellut aiemmin kevään aikana.


Ekassa Reggie on saapunut juuri omalle osastolleen ja toisessa Jim, Jam & Reggie on menossa lounaalle.



Jaaha noniin, näköjään jos leikkaa sivua niin Bloggeri laittaa sitten kuvan isommaksi. Ensi kertaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti